Friday, January 15, 2010

SEMBANG BERSAMA PIMPINAN PKR BERA






Bandar Bera, Jumaat @ 15 Januari 2010:

Memasuki tahun baru 2010 ini, pimpinan Parti Keadilan Rakyat Cabang Bera telah memulakan siri 'Sembang Bersama Pimpinan PKR Bera' di kedai-kedai atau restoran-restoran serta gerai yang terpilih bertujuan mendekatkan lagi pimpinan PKR dengan masyarakat setempat di Bera.

Program yang diperkenalkan ini juga sedikit sebanyak telah menyebabkan orang ralai semakin mendekati parti kita ini dan seterusnya diharapkan mampu mengubahkan minda masyarakat terhadap kemampuan PKR itu sendiri terutamanya untuk berkhidmat kepada rakyat.

Sempena program yang julung kali ini diadakan beberapa pemimpin PKR Bera telah bersama masyarakat setempat untuk beramah mesra. Program ini yang disertai oleh Tn Hj Abas Awang selaku Ketua Cabang Bera turut dihadiri oleh Sdr Hamzah Bawa (Timbalan), Sdr Amir dan Cikgu Malik Saleh (Naib-naib), Sdr Rizan serta juga Tn Hj Hamzah Ibrahim bersama beberapa pimpinan AMK Bera.

Diharapkan program yang diadakan buat pertama kali ini mampu merapatkan lagi hubungan diantara parti kita dengan masyarakat setempat khususnya di Bera ini.

No comments: