Tuesday, December 22, 2009

PERWAKILAN BERA DI KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT PERTAMA

Kain rentang Konvensyen Pakatan Rakyat Pertama terpapar megah di Auditorium MBSA, Shah Alam, Selangor.
Suasana ketika ketiga-tiga pemimpin utama (Anwar, Hj Hadi dan Lim Guan Eng) tiba di atas pentas utama di konvensyen tersebut.
Antara perwakilan tiga parti yang hadir tekun mendengar perbahasan pimpinan
Dari kiri Dato Tn Ibrahim Tn Man (Naib Presiden PAS), Dato Mustafa Ali (Setiausaha Agung PAS), YB Zuraidah (Ketua Wanita PKR), Sd Shamsul Iskandar (Ketua AMK) dan Ust Nasruddin (Ketua Dewan Pemuda PAS)
Antara ragam pimpinan AMK Malaysia yang mengadakan demonstrasi di hadapan pintu masuk utama MBSA bagi melahirkan sokongan mereka terhadap Sdr Jonah dan Azizi yang ditahan polis

BANDAR BERA: 21 DISEMBER 2009

Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Bera turut bersama rakan-rakan pimpinan cabang lain negeri Pahang di Konvensyen Pakatan Rakyat kali Pertama 2009 yang telah berlangsung di Auditorium MBSA, Shah Alam pada Sabtu 19 Disember 2009.

Pimpinan PKR Bera telah di wakili oleh Tn Hj Abas Awang, Sdr Rizan Hj Ali, Pn Salmiah dan Sdr Bob Manolan di konvensyen tersebut.

Hampir 1500 perwakilan daripada ketiga-tiga parti PKR, PAS dan DAP telah hadir menyertai konvensyen ini yang dianggap oleh semua pemerhati politik sebagai satu 'signal' akan keseriusan Pakatan Rakyat untuk menawan Putrajaya di PRU 13 nanti.

No comments: