Wednesday, September 16, 2009

UCAPAN RAYA KETUA AMK PKR CABANG BERA


Selamat Hari Raya Aidilfitri & Maaf Zahir Batin


Kedatangan Syawal yang bakal tiba. Saya mewakili Angkatan Muda Parti Keadilan Cabang Bera mengucapkan selamat bergembira berhari raya kepada seluruh pimpinan PKR Cabang Bera, barisan Pakatan Rakyat, Pemuda dan Wanita dan terutama sekali kepada penduduk-penduduk Daerah Bera.


Semoga kita akan lebih akrab dan kukuh saling kunjung mengunjungi teman dan sahabat handai. Pemuda pulang ke desa dengan satu harapan dan dapat menyalurkan idea-idea yang baru. Percambahan ilmu dan minda yang tidak dikongkong dan diisi oleh maklumat yang serong yang mana akan merencatkan generasi muda di kampung-kampung dan Felda.


Kita mesti memperkukuhkan permufaakatan kita untuk menjadi Malaysia sebuah negara demokratik dan dihormati oleh Negara lain. Pada masa kini pelbagai sentiment dimainkan oleh sekumpulan tertentu dan didokong oleh segelintir media massa tetapi saya percaya kita tidak terjebak didalam agenda “Pecah Perintah” yang dipelopori oleh penjajah terdahulu.


Kepada yang pulang ke Bera saya harap akan lebih berhati-hati dijalan raya seperti yang selalu kita dengar “Berhati-Hati Dijalan Raya Ingatlah Orang Yang Dikasihi”


Balik kampung pada 18 & 24 September 2009 selepas jam 12 malam sehigga 5 pagi anda tidak perlu membayar tol. Kekuatan Pakatan Rakyat keuntungan untuk rakyat.


Sekian


Bob Manolan Mohamad

Ketua AMK Parti Keadilan Rakyat

Cabang Bera Pahang merangkap

AJK AMK Negeri Pahang Darul Makmur.

No comments: