Wednesday, June 9, 2010

KEADILAN NAFI LAPORAN MEDIA MILIK UMNO MENGENAI ROMBAKAN

KEADILAN menafikan berita yang disiarkan dalam sebuah akhbar tabloid yang dikaitkan dengan Umno bahawa parti akan membuat rombakan jawatan yang melibatkan beberapa pemimpin kanan.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Ketua Penerangan, Latheefa Koya, KEADILAN menolak laporan media yang disiarkan dalam Malay Mail bertarikh 7 Jun 2010 yang mengatakan akan berlaku rombakan besar dalam parti termasuk membabitkan jawatan Setiausaha Agung.

"KEADILAN ingin menyatakan dengan jelas tidak ada sebarang rombakan jawatan kanan dan Saifuddin Nasution Ismail tetap kekal sebagai Setiausaha Agung parti.

"Parti juga ingin menekankan bahawa ia sedang dalam proses penyediaan menghadapi pemilihan parti di mana ahli parti akan mengundi secara terus bagi memilih majlis pimpinan pusat termasuk jawatan Presiden, Timbalan Presiden dan Naib Presiden," kata Latheefa.

Latheefa juga berkata pemimpin parti sentiasa boleh dihubungi untuk mendapatkan sebarang komen atau penjelasan mengenai apa-apa perubahan di dalam parti tanpa terpaksa menggunakan sumber ketiga atau sumber yang tidak disahkan.



* Sumber http://Suara-Keadilan.com

No comments: