Wednesday, April 21, 2010

TERKINI DI HULU SELANGOR

HULU SELANGOR, 21 APRIL 2010:

Kempen pilihanraya Parti Keadilan Rakyat @ KEADILAN sudah memasuki di pertengahan perjalanan kini. Dengan berbagai isu yang semakin hangat kini di perkatakan oleh kedua-dua pihak.

Berkempen secara menyerang peribadi terutamanya terhadap Dato Zaid Ibrahim selaku calon Pakatan Rakyat oleh pihak Barisan Nasional khususnya UMNO benar-benar sudah sampai ke tahap malampau apabila berbagai tuduhan seperti Zaid Ibrahim seorang ‘peminum arak tegar’ dan kini menuduh dirinya pula sebagai ‘kaki judi’!

Menyusuri kempen di beberapa tempat malam tadi seperti di kawasan Felda Sungai Tengi dan Felda Soeharto mendapati pengundi di kawasan tersebut begitu mengharapkan maklumat-maklumat terkini daripada Pakatan rakyat khususnya didalam menangkis berbagai tohmahan dan cacian yang dibawa oleh BN / UMNO khususnya.

Malam tadi di Sungai Tengi contohnya, kehadiran YB Azmin Ali , Naib Presiden KEADILAN telah memukau hampir 1000 orang penduduk di kawasan tersebut apabila beliau menyampaikan ucapan yang sarat dengan maklumat bagi menjawab segala persoalan yang ditimbulkan oleh BN dan UMNO khususnya.

Keadaan yang berlaku di di Dewan orang ramai pekan Serendah malam tadi juga turut memberi jawapan kepada Barisan Nasional apabila beribu-ribu penduduk dikawasan tersebut khususnya kaum Cina berbondong-bondong untuk hadir bagi mengikuti beberapa ceramah yang telah disampaikan oleh pemimpin-pemimpin Pakatan rakyat disana.

Semoga memasuki hari kelima kempen pilihanraya kecil P094, Hulu Selangor ini pasti akan semakin rancak dengan berbagai ceramah dan program yang telah diaturkan oleh Pakatan Rakyat khususnya.

No comments: